Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

  • Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6

    Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100

  • Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6

    Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100

  • Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6

    Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100

  • Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6

    Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100

Biuro Burmistrza

Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyrektor: Piotr Jasina

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony:

Dyrektor 91 431 14 57

  

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU:

Do zakresu działania Biura Burmistrza należy:

1) realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi i obowiązkami protokolarnymi burmistrza i jego zastępców, w tym:

  1. prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem kontaktów z instytucjami i podmiotami,
  2. organizacja i obsługa techniczna spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń,
  3. prowadzenie i koordynacja kalendarzy,
  4. prowadzenie aktualnego wykazu, banku danych i informacji na temat wszystkich osobistości i instytucji, z którymi gmina bądź jej władze współpracują lub są ważne z punktu widzenia interesów gminy,
  5. organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych;

2) realizowanie zadań oraz koordynowanie działań w zakresie komunikacji społecznej i informacyjnej, w tym:

  1. organizowanie obsługi prasowej burmistrza i jego zastępców oraz Urzędu, w tym w szczególności organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych,
  2. prowadzenie profili gminy w mediach społecznościowych, redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych,
  3. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi, sołectwami, radami osiedli oraz innymi instytucjami przy realizacji polityki informacyjnej,
  4. dbanie o spójną politykę informacyjną,
  5. nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych,
  6. prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja;

3) realizowanie zadań związanych ze współpracą z podmiotami zewnętrznymi (publicznymi i niepublicznymi), w tym:

  1. prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z porozumieniami zawartymi z organami administracji rządowej i samorządowej oraz spraw związanych z uczestnictwem gminy związkach i stowarzyszeniach;

4) realizowanie zadań związanych z obsługą organizacyjną burmistrza i jego zastępców, w tym:

  1. prowadzenie sekretariatu, ustalanie harmonogramu dyżurów pełnionych przez burmistrzów oraz prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów,
  2. prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  3. opracowywanie sprawozdań burmistrza na sesje Rady Miejskiej,
  4. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem honorowych patronatów, tytułów i mecenatów burmistrza,
  5. monitorowanie mediów w zakresie informacji o gminie, burmistrzu i jego zastępcach oraz funkcjonowaniu Urzędu.

Znajdź nas w social mediach