-
Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6
Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100
-
Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6
Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100
-
Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6
Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100
-
Warning: Undefined array key "link" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 6
Warning: Undefined array key "content_expand" in /home/klient.dhosting.pl/gminapolice/police/templates/yootheme/packages/builder/elements/slideshow_item/templates/template.php on line 100
Biuro Burmistrza
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
e-mail:
Dyrektor: Piotr Jasina
e-mail:
Telefony:
Dyrektor | 91 431 14 57 |
ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU:
Do zakresu działania Biura Burmistrza należy:
1) realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi i obowiązkami protokolarnymi burmistrza i jego zastępców, w tym:
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem kontaktów z instytucjami i podmiotami,
- organizacja i obsługa techniczna spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń,
- prowadzenie i koordynacja kalendarzy,
- prowadzenie aktualnego wykazu, banku danych i informacji na temat wszystkich osobistości i instytucji, z którymi gmina bądź jej władze współpracują lub są ważne z punktu widzenia interesów gminy,
- organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych;
2) realizowanie zadań oraz koordynowanie działań w zakresie komunikacji społecznej i informacyjnej, w tym:
- organizowanie obsługi prasowej burmistrza i jego zastępców oraz Urzędu, w tym w szczególności organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych,
- prowadzenie profili gminy w mediach społecznościowych, redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi, sołectwami, radami osiedli oraz innymi instytucjami przy realizacji polityki informacyjnej,
- dbanie o spójną politykę informacyjną,
- nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych,
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja;
3) realizowanie zadań związanych ze współpracą z podmiotami zewnętrznymi (publicznymi i niepublicznymi), w tym:
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z porozumieniami zawartymi z organami administracji rządowej i samorządowej oraz spraw związanych z uczestnictwem gminy związkach i stowarzyszeniach;
4) realizowanie zadań związanych z obsługą organizacyjną burmistrza i jego zastępców, w tym:
- prowadzenie sekretariatu, ustalanie harmonogramu dyżurów pełnionych przez burmistrzów oraz prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów,
- prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- opracowywanie sprawozdań burmistrza na sesje Rady Miejskiej,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem honorowych patronatów, tytułów i mecenatów burmistrza,
- monitorowanie mediów w zakresie informacji o gminie, burmistrzu i jego zastępcach oraz funkcjonowaniu Urzędu.