Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Godziny urzędowania:

  • poniedziałek 8.00 – 16.00
  • wtorek 7.00 – 15.00
  • środa 7.00 – 15.00
  • czwartek 7.00 – 15.00
  • piątek 7.00 – 15.00

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydziały Urzędu Miejskiego w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

 

Wydział Ochrony Środowiska

Dyrektor 91 431 18 56
Z-ca dyrektora 91 431 18 03
Gospodarka odpadami inne niż komunalne 91 431 18 03
Utrzymanie zieleni miejskiej, zezwolenia na usunięcie drzew w pasie drogowym 91 431 18 02
91 431 18 85
Utrzymanie zieleni miejskiej, gospodarka ścieków, kontrola bezodpływowych zbiorników do gromadzenia ścieków 91 431 18 85
Wydawanie decyzji środowiskowych 91 431 14 63
91 431 14 59
Ochrona zwierząt 91 431 14 60
91 431 18 03
Program ciepłe mieszkanie 91 431 14 49

Wydział Spraw Obywatelskich

Dyrektor
Komunikacja miejska, gminna
91 431 18 01
Z-ca dyrektora
Ochotnicze Straże Pożarne
91 431 18 22
Udostępnianie danych osobowych, centralny rejestr wyborców, numer pesel,  meldunki, repatriacja 91 431 18 04
Udostępnianie danych osobowych, centralny rejestr wyborców, numer pesel, wydawanie decyzji, meldunki, WOPR 91 431 18 05
Imprezy masowe, zgromadzenia, repatriacja, dowody osobiste 91 431 18 11
91 431 18 12

Wydział Gospodarki Odpadami

Dyrektor 91 431 18 89
Przyjmowanie deklaracji i korekt deklaracji na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wymiar i prowadzenie postępowań administracyjnych i wyjaśniających, związanych z opłatą za odbiór i zagospodarowanie odpadów 91 431 18 87
Umarzanie, odraczanie terminów płatności, rozkładanie na raty należności pieniężnych związanych z opłatą, oraz prowadzenie postępowań przedegzekucyjnych (upomnienia, tytuły wykonawcze), księgowanie wpłat, rozliczanie nadpłat 91 431 14 43
Sprawy związane z usuwaniem azbestu, prowadzenie rejestru działalności regulowanej, analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi, sprawozdawczość, edukacja ekologiczna w zakresie gospodarowania odpadami, przyjmowanie skarg związanych z nieprawidłowym postępowaniem z odpadami komunalnymi (w tym odbioru odpadów lub nieprawidłowej segregacji) 91 431 18 38

Wydział Oświaty i Kultury

Dyrektor 91 431 18 08
Dotacje dla organizacji pozarządowych, programy, budżety placówek nadzorowanych przez wydział,  dotacje organizacji pozarządowych, budżety placówek oświatowych 91 431 18 84
Sprawy jednostek podległych, szkoły podstawowe, przedszkola, miejski żłobek, biblioteka, Miejski Ośrodek Kultury, Ośrodek Sportu i Rekreacji, dowóz uczniów, placówki niepubliczne 91 431 18 07
Stypendia szkolne, sprawy sportowe, turystyczne, wypoczynek 91 431 18 06

Wydział Organizacyjno - Prawny

Dyrektor 91 431 18 57
Z-ca dyrektora 91 431 18 88
Sprawy gospodarcze urzędu, zaopatrzenie urzędu 91 431 18 15
Sprawy organizacyjno-prawne, koordynator ds. dostępności 91 431 18 23
Sprawy sołectw i osiedli, sprawy gospodarcze 91 431 18 24

Biuro Rady Miejskiej

 Kierownik biura 91 431 18 26
Prowadzenie spraw administracyjnych, organizacyjnych i finansowych Rady Miejskiej,
przygotowanie organizacyjne sesji Rady Miejskiej,
obsługa komisji, obsługa kancelaryjna Przewodniczącego Rady,
przekazywanie uchwał organom nadzoru, wybory ławników
91 431 18 26
91 431 18 28

Radca Prawny

Radca
Prawny
91 431 18 85

Wydział Informatyki

Dyrektor 91 431 18 25
Sprawy informatyczne urzędu, sprawy łączności urzędu, BIP  91 431 18 25

Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych

Dyrektor  91 431 18 51
Fundusze europejskie, dotacje ze środków krajowych, plany, programy, strategie 91 431 18 52

Wydział Finansowo - Budżetowy

Skarbnik, dyrektor wydziału 91 431 18 40
Z-ca dyrektora 91 43 118 39
Główny księgowy 91 431 18 42
Księgowość budżetowa, wydatki majątkowe i bieżące, ewidencja środków trwałych, mienie gminy 91 431 18 29
Księgowość budżetowa (wydatki bieżące, w tym rady sołeckie i rady osiedli) 91 431 18 00
Księgowość budżetowa (dochody), wystawianie faktur VAT, depozyt gwarancji i wadiów bezgotówkowych, sprawozdawczość w zakresie mienia komunalnego gminy 91 431 18 36
91 431 18 37
Planowanie budżetu i WPF oraz ich zmiany, sprawozdawczość, w tym budżetowa i finansowa, przekazywanie środków do jednostek organizacyjnych gminy i ich rozliczanie 91 43 118 43
91 43 118 31

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

Dyrektor 91 431 18 48
Z-ca dyrektora 91 43 118 53
Umarzanie zaległości, odraczanie terminów płatności, rozłożenia na raty należności pieniężnych, zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego dla producentów rolnych, poszukiwanie następców prawnych potencjalnie dziedziczących po zmarłej osobie 91 431 18 33
Wymiar podatków lokalnych: podatek od nieruchomości, rolny, leśny i od środków transportowych od osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek 91 431 18 35
Realizowanie płatności przy użyciu kart płatniczych za pomocą terminali płatniczych 91 431 14 99
Windykacja podatków i opłat, wydawanie zaświadczeń w sprawach finansowych 91 431 18 54
Księgowość i płatności podatków oraz opłat:a)  podatki: od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych, z tytułu łącznego zobowiązania pieniężnego  b) opłaty z tytułu: dzierżaw, najmu, użytkowania, użytkowania wieczystego, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, opłaty za zajęcia pasa drogowego, opłaty eksploatacyjnej,  opłaty targowej, opłaty od posiadania psów, opłaty skarbowej, sprzedaży ratalnej nieruchomości, renty planistycznej, opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, opłaty za usługi wodne z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej  91 43 118 44
Wymiar podatków lokalnych: od nieruchomości, rolny, leśny i od środków transportowych od osób fizycznych i z tytułu łącznego zobowiązania pieniężnego 91 43 118 45
91 43 118 46
91 43 118 47

Wydział Działalności Gospodarczej

Ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

ewidencja działalności gospodarczej, wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i regularnych specjalnych, wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką na terenie gminy Police, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowiska

91 431 18 59
91 431 18 49

91 431 18 09

Wydział Kadr i Płac

Dyrektor 91 431 18 17
Sprawy
kadrowo-płacowe
91 431 18 18

Biuro Burmistrza

Dyrektor 91 431 14 57
Realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi oraz z obsługą organizacyjną burmistrza i jego zastępców, realizowanie zadań oraz koordynowanie działań w zakresie komunikacji informacyjnej, organizowanie obsługi prasowej, współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami 91 431 18 14
91 431 18 21
Obsługa sekretariatu 91 431 18 30 

Kancelaria

Kierownik 91 431 14 61
Kancelaria urzędu, przyjmowanie pism, obsługa interesantów,
Karta Dużej Rodziny, Szczecińska Karta Rodziny,
Zachodniopomorska Karta Seniora,
Zachodniopomorska Karta Rodziny
91 431 18 55

Audytor Wewnętrzny

Audytor 91 431 18 86

Służba BHP

Kontrolowanie przestrzegania procedur bezpieczeństwa i higieny pracy 91 431 18 27

Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna 91 431 18 41
91 317 52 91

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Ochrona
danych osobowych
91 43 114 42

Obsługa inwestorów

Sprawy dot. obsługi inwestorów i analizy 603 066 633

Wydziały Urzędu Miejskiego w Policach

ul. Bankowa 18
72-010 Police


Wydział Urbanistyki i Architektury

Dyrektor 91 431 18 72
Opracowanie i aktualizacja, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wydawanie decyzji warunkach zabudowy, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanie wyrysów i wypisów ze studium i planów miejscowych, opiniew sprawie wstępnego podziału działek, opinie w sprawie prac geologicznych, zaświadczeniao zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania zaświadczenia o zgodności budowy 91 431 18 73
91 431 18 74
91 431 18 75

Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Dyrektor 91 431 18 77
Sprawy mieszkaniowe i wspólnot mieszkaniowych 91 431 18 77
Utrzymanie wiat przystankowych i innych obiektów oraz urządzeń komunalnych, odszkodowania za uszkodzenia samochodów w pasie drogowym, czystość na terenie dróg gminnych, odholowanie pojazdów, sprawy dot. zajęcia pasa drogowego 91 431 18 78
Sprawy drogowe, utrzymanie i eksploatacja dróg, umieszczenie w pasie drogowym urządzeń i infrastruktury technicznej, organizacja ruchu 91 431 18 65

Wydział Gospodarki Gruntami

Dyrektor 91 431 18 91
z-ca dyrektora 91 431 18 90
Renta planistyczna, sprzedaż lokali na rzecz najemców, sprzedaż i nabywanie nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego 91 431 18 68
Regulowanie stanów prawnych nieruchomości osób prawnych i jednostek organizacyjnych, odszkodowania za grunty przejęte pod gminne drogi publiczne, służebności, zasiedzenie nieruchomości 91 431 18 93
Użytkowanie wieczyste i dzierżawa gruntów pod garażami, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic i placów, podziały i rozgraniczenia nieruchomości 91 431 18 94
Dzierżawa gruntów gminnych 91 431 18 95
Sprzedaż nieruchomości 91 431 18 96
Udostępnianie gruntów gminnych pod infrastrukturę techniczną, melioracje wodne szczegółowe, sprawy z zakresu rolnictwa 91 431 18 97

Wydział Techniczno - Inwestycyjny

Dyrektor 91 431 18 62
Przyjmowanie wniosków i propozycji do planu inwestycji na dany rok budżetowy. Opracowywanie planu inwestycji do projektu budżetu na dany rok budżetowy. Przyjmowanie wniosków do zmian i wprowadzanie zmian w planie inwestycji w trakcie danego roku budżetowego. Przygotowywanie i przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy usług projektowych i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Zbieranie, pozyskiwanie i opracowywanie wstępnych danych do prac projektowych gminnych zadań inwestycyjnych. Sporządzanie projektów umów na usługi projektowe i roboty budowlane realizowanych w ramach gminnych zadań inwestycyjnych. Koordynacja i uzgadnianie prac w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, przed rozpoczęciem realizacji gminnych zadań inwestycyjnych. Sprawowanie lub zapewnienie nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego nad realizacją gminnych zadań inwestycyjnych. Bieżące analizowanie i kontrola pod względem merytorycznym i finansowym realizacji gminnych zadań inwestycyjnych. Udział w pracach komisji odbiorowych oraz przekazywanie do użytkowania gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, po zakończeniu realizacji gminnych zadań inwestycyjnych. Rozliczanie i przekazywanie środków trwałych powstałych w trakcie realizacji gminnych zadań inwestycyjnych. Prowadzenie przeglądów zrealizowanych gminnych zadań inwestycyjnych oraz nadzorowanie usunięcia stwierdzonych usterek w okresie gwarancji jakości i rękojmi. Współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych. 91 431 18 63
91 431 18 64
91 431 18 66

Nadzór nad budynkami gminnymi

Nadzór nad użytkowaniem i utrzymaniem budynków oraz obiektów budowlanych stanowiących mienie gminy Police w zakresie zgodności z przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska, utrzymaniem budynków i obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym, spełnianiem wymogów ustawy Prawo budowlane (z wyłączeniem budynków zarządzanych przez gminne jednostki organizacyjne). Organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli stanu ww budynków i obiektów budowlanych i istniejących w nich instalacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Prowadzenie książek obiektów budowlanych budynków i obiektów budowlanych ww, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane Nadzór nad zarządcami gminnych obiektów budowlanych w zakresie jw 91 431 18 66

Samodzielne stanowisko ds. energetyki

Sprawy dot. energetyki 91 431 18 76

Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor 91 431 18 70
Ochrona zdrowia, współpraca z organizacjami pozarządowymi, prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, przeciwdziałaniem narkomanii i innym uzależnieniom oraz przemocy domowej, prowadzenie spraw wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego i Rady Seniorów Gminy Police 91 431 18 71

Komórka ds. Systemu Informacji Przestrzennej

System informacji przestrzennej 91 431 18 67

 

Urząd Miejski w Policach

ul. Siedlecka 2a
72-010 Police

 

Gminna Komisja Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Udzielanie informacji, rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych dotyczących problematyki alkoholowej i możliwości wsparcia, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków, skarg, interwencji oraz dokumentów związanych z działaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Policach 91 312 77 70

Pełnomocnik do Spraw Osób Niepełnosprawnych

Udzielanie porad i informacji na temat dostępnych form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami publicznymi oraz innymi podmiotami w celu zapewnienia lepszej dostępności i integracji osób z niepełnosprawnościami, wspieranie w załatwianiu spraw związanych z dostosowania przestrzeni publicznej i usług do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 91 312 77 70

Wydział Finansowo-Budżetowy - Rewidentki

Kontrola gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych 504 951 708

 

Urząd Miejski w Policach

ul. Piaskowa 97
72-010 Police

Gminne Biuro Przeciwdziałania Narkomanii

Komisja ds. przeciwdziałania narkomanii 91 312 33 16

Straż Miejska 

ul. Tanowska 8
72-010 Police

Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym przepisami prawo o ruchu drogowym. 91 317 62 72
alarmowy 986

Urząd Stanu Cywilnego

Pl. Chrobrego 8
72-010 Police

Kierownik 91 317 54 15
Rejestracja zdarzeń z zakresu stanu cywilnego dotycząca urodzeń, małżeństw i zgonów, sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz odpisów i zaświadczeń z tych aktów, organizowanie uroczystości z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego, prowadzenie spraw związanych ze zmianą imion i nazwisk, prowadzenie innych spraw wynikających z Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu cywilnego, Prawa o aktach stanu cywilnego oraz innych aktów prawnych 91 317 54 15

 

(+48) 91 431-18-30

Telefon

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres email

(+48) 91 431-18-32

Fax